# Kapitola 10 - Hněv, zkáza, a rudý úsvit

Střety, Výzvy, & Konflikty

# Rozsah

# Konflikty

# A ... akce!

# Zranění, Stres a Stavy

# Stres

Stres je ukazatelem toho, jak vaše postava snáší únavou nebo mrzutosti, povrchová zranění nebo pocity jiné námahy. Každá postava začíná se šesti políčky stresu, z nichž každá může absorbovat jeden posun zásahu. Najednou můžete označit tolik políček kolik potřebujete. Některé triky a pláště poskytují další políčka stresu, které jsou použitelné za určitých okolností.

# Obnova stresu

Po krátkém oddechu se postava může vzpamatovat a pokračovat. Všechna pole stresu se automaticky vymažou, poté co si vaše postava užije chvilku klidu mezi vypjatými situacemi, tradičně na konci scény.

# Stavy a stres

Určité stavy (strana 116) vám umožňují absorbovat poškození způsobené útokem za cenu uvalení dalších narativních důsledků na vaši postavu, jako jsou například nové situační aspekty. Ve výchozím nastavení má každá postava dva takové stavy: V Potížích a Na Odpis. Některé pláště obsahují další stavy, které vaší postavě umožňují snášet větší poškození nějakého konkrétního druhu.

Ke zmírnění poškození z útoků s velkým početem posunu použijte své stavy ve spojení se stresem. Jakmile jsou políčka stavů a stresu označeny, nemůžou být znovu použity, dokud je neobnovíte.